REGULAMIN  SKLEPU  INTERNETOWEGO

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Sklep internetowy firmy Perfect Panel. ul. Grunwaldzka 92; 43-600 Jaworzno, działający pod adresem www.perfectpanel.pl prowadzony jest przez Perfect Panel. ul. Grunwaldzka 92 ; 43-600 Jaworzno, NIP: 6371761920 ; REGON: 241620523. Jego celem jest umożliwienie dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu.

DEFINICJE:

Sklep internetowy (Sklep) – prowadzony przez Perfect Panel serwis internetowy, dostępny pod adresem www.perfectpanel.pl, umożliwiający Klientom Sklepu składanie zamówień.

Oferta – produkty umieszczane na stronach Sklepu internetowego www.perfectpanel.pl

Klient – każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Sklepie

Koszyk – element funkcjonalny Sklepu, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pomocą strony www.perfectpanel.pl

PRZEDMIOT SPRZEDAŻY

1. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.

2. Wszystkie ceny podane w Sklepie są detalicznymi cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena produktu podana w treści danej oferty Sklepu obejmuje podatki oraz wszystkie opłaty wymagane przez przepisy obowiązującego prawa.

3. Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż detaliczną produktów.

4. Rejestracja konta daje możliwość podglądu w historię zamówień oraz brak konieczności wypełniania formularza z danymi przy następnym zamówieniu. W każdej chwili można zmienić swoje dane.

5. Złożenie oraz skompletowanie zamówienia jest potwierdzane wiadomością e-mail.

6. Realizacja złożonego zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego dokonania płatności, chyba, że wybrano formę zapłaty „za pobraniem”.

7. Zamówienie zostanie automatycznie anulowanie w przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia.

8. Potrzebę wystawienia faktury VAT prosimy zgłosić obsłudze Sklepu poprzez formularz „Uwagi do zamówienia” podczas składania zamówienia.

9. Klient ma możliwość kontaktu telefonicznego w godzinach pracy firmy.

PŁATNOŚĆ

  1. Ceny wszystkich produktów na stronach WWW sklepu internetowego są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu jego przesyłki.
  1. Za zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów, zależnie od sposobu dostawy, jaki wybierzesz. Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:
  • Przelewy24 (wysyłka kurierska, Paczkomaty InPost oraz odbiór w sklepie stacjonarnym)
  • Płatność przy odbiorze (wysyłka pobraniowa)

DOSTAWA

1.  Skompletowanie i wysyłka zamówienia odbywa się najczęściej w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty lub wyboru opcji pobrania. W przypadku braku produktu na magazynie klient jest niezwłocznie informowany o wydłużonym czasie oczekiwania.

2. Podając numer przesyłki na stronie firmy kurierskiej aPaczka lub na stronie InPost można sprawdzić status zamówienia.

3. Produkty zamawiane w sklepie Internetowym perfectpanel.pl dostarczamy wyłącznie na terytorium Polski.

4. Zakupione produkty dostarczamy w sposób, który wybierzesz: przez przewoźnika lub do paczkomatów w miejscu, które wskażesz. 

5. Zamówione produkty możesz także odebrać w sklepie stacjonarnym. 

6. W momencie wydania produktu na Ciebie jako Klienta będącego konsumentem przechodzą prawo własności produktu, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia. 

7. Jeśli stwierdzisz uszkodzenie produktu, które może mieć związek z przewozem, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zalecamy Ci: 

  • spisać razem z przewoźnikiem protokół ustalający stan przesyłki oraz 
  • zgłosić uszkodzenie, braki ilościowe, niekompletność przesyłki – w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przesyłki – za pomocą wiadomości email na adres kontakt@perfectpanel.pl.

8. W momencie zatwierdzenia odbioru przesyłki na Ciebie jako konsumenta przechodzą prawo własności produktu, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia. 

9. Jedno zamówienie możemy rozdzielić na mniejsze przesyłki – jeśli składa się ono z wielu produktów, które różnią się sposobem pakowania z powodu dużych gabarytów lub czasem dostarczenia. W takiej sytuacji koszt dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, się nie zmienia. Rozdzielamy go na poszczególne przesyłki.  

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres kontakt@perfectpanel.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

5. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: Perfect Panel ul. Grunwaldzka 92, 43-600 Jaworzno nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

7. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

8. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Perfect Panel o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Perfect Panel ul. Grunwaldzka 92, 43-600 Jaworzno, e-mailem pod adresem kontakt@perfectpanel.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.

4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Perfect Panel a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.